چرا باید از کولرگازی گری تاپ فروش استفاده کنیم؟
اخبار برتر فناوری و موبایل جهان را در این مرجع خبری بخوانید.
چرا باید از کولرگازی گری تاپ فروش استفاده کنیم؟
نوشته شده توسط Aral در ساعت 2:3

قاعده کلی کارکرد کولر گازی گری مدل پرتابل

با کمک موتور بالای تهویه مطبوع قابل حمل، جریان هوا در داخل از اپراتور عبور کرده و خنک می‌شود. با این حال، به کمک موتور پایین، جریان هوای داخلی از داخل کندانسور عبور می‌کند و گرم می‌شود. در ساختار این دستگاه، دو سیستم عبور هوایی جداگانه طراحی شده است. باد گرم توسط خروجی پشت کولر گازی پرتابل تخلیه می‌شود و باد سرد از خروجی جلو کولر گازی توسط پره‌ها هدایت می‌شود و هوای سرد خفیف ایجاد می‌کند.

مزایای کولر گازی پرتابل

شاید یکی از مزایای کولرگازی گری بانه به عنوان خنک کننده بدون دردسر، نصب آسان آن باشد. یکی از مشکلات مصرف کنندگان نصب کولرهای گازی است که جدا از هزینه تقریباً بالای آن، نیاز به محل قرارگیری کمپرسور، سیم کشی جداگانه برای برق کولر و غیره را دارد. در کولرهای قابل حمل، دیگر نیازی به تحمل برای فرستاده شدن نصاب ندارید و شما به راحتی می‌توانید دستگاه را به یک پریز برق عادی وصل کنید و محلی برای اتصال لوله انعطاف پذیر به بیرون دستگاه برای تخلیه هوای گرم ایجاد کنید. یکی از مزایای تهویه مطبوع قابل حمل جدید این است که برای خارج کردن آب از تعرق، که در یک محفظه نگهداری می‌شود، نیازی به لوله تخلیه نیست و اگر محفظه با یک پیام خطا پر شود، به شما اطلاع می‌دهد که با اتصال شیلنگ مخصوص این آب را تخلیه کنید.

معایب کولر گازی پرتابل

علاوه بر مزایای منحصر به فرد و کاربردی دستگاه تهویه مطبوع گری مدل پرتابل، قطعاً معایبی مانند صدای آن نیز وجود دارد، با توجه به اینکه کمپرسور همراه دستگاه می‌باشد و جدا از دستگاه نصب نمی‌گردد صدای کمپرسور نیز شنیده خواهد شد، اما برای حل این مشکل شرکت‌هایی که کولر گازی قابل حمل تولید می‌کنند با ایجاد عایق بندی مناسب و فناوری به روز توانسته‌اند صدای تولید این دستگاه را به حداقل حدود 44 دسیبل کاهش دهند. یکی دیگر از معایبی که می‌توان برای سیستم‌های تهویه مطبوع قابل حمل ذکر کرد عدم پشتیبانی از مناطقی بزرگتر از 30 متر برای سرمایش و گرمایش است و دلیل این امر این است که تهویه مطبوع قابل حمل در بزرگترین حالت 14000Btu / hr است که در صورت استفاده از کمپرسور قوی‌تر دیگر امکان قابل حمل بودن را نخواهد داشت.

کولر گازی پرتابل برای چه کسانی مناسب است؟

به گفته کارشناسان، یک سیستم تهویه مطبوع پرتابل برای واحدهای کوچک در قالب سوئیت یا اتاق خواب خانه‌ها یا اتاق‌های کوچک، اماکن اداری و مغازه‌هایی با مساحت کمتر از 30 متر مربع مناسب می‌باشد. می‌توان گفت تهویه مطبوع قابل حمل بهترین انتخاب برای کسانی است که نمی‌توانند کمپرسور را در خارج از واحد خود نصب کنند، مانند پاساژها یا خانه‌هایی در برج‌های مسکونی. به طور کلی، تهویه مطبوع پرتابل بهترین وسیله برای کسانی است که می‌خواهند خنک کننده سریع، دلپذیر و بدون دردسر داشته باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،